Opel Corsa 2020

Opel Corsa 2020

Opel Corsa 5 Kapı

338.900 TL - 469.900 TL

Güvenlik (EuroNCap Puanı)

4 / 5

Opel Corsa 5 Kapı Renkleri

Aytaşı Gri

Deniz Mavisi

İnci Mavisi

Metalik Gümüş

Metalik Kırmızı

Siyah

Turuncu


2019 Yılında yapılmış resmi test sonucudur.

Opel Corsa 5 Kapı Resimleri

Opel Corsa 5 Kapı Fiyat Analizi

* Gün içinde sistemde var olan en ucuz paket fiyatı baz alınmıştır.

Opel Corsa 5 Kapı Versiyonları

YakıtBenzin

VitesManuel

Motor Hacmi1199 cc

Motor Gücü75 hp

YakıtBenzin

VitesManuel

Motor Hacmi1199 cc

Motor Gücü75 hp

YakıtDizel

VitesManuel

Motor Hacmi1499 cc

Motor Gücü102 hp

YakıtBenzin

VitesOtomatik

Motor Hacmi1199 cc

Motor Gücü100 hp

YakıtBenzin

VitesOtomatik

Motor Hacmi1199 cc

Motor Gücü100 hp

YakıtBenzin

VitesOtomatik

Motor Hacmi1199 cc

Motor Gücü130 hp

Opel Corsa 5 Kapı İle En Çok Karşılaştırılanlar

Opel Corsa 5 Kapı Yorumları

bayanların rahatlıkla kullanabileceği bir araç gerçekten mükemmel tavsiye ederim


fiatına göre pahalı bir araç


Corsa e kasa 2015 2019 arası otomatik arabam var araba çok güzel fakat 150 km kızdan sonra acayip titriyor ve 5 ve 6. Viteslerde şaşırıyor mesela 120 ile giderken kendi kendine 5 e atıp bağırıyor sonra 6 ya atıyor çok saçma anlamadım araba 1.4 90 lik 120 binde otomatik genel olarak alınır yani memnunum çok sağlam bir araba konforuda var zaten 120 den sonra basmak mantıklı değil


kasım ayında yeni opel corsa aldım 10 gün kullandın ve servise verdim ve hala bir geri dönüş almadım aracın yenisiyle degişim istedim benden 15 bin tl istediler ben nereden bilecektim opelden araba alınınca 10 gün sonra yeni bir araba almak gerektirdigini 1

Misafir tarafından cevaplandi

Benimde yağ eksiltti ve diskler sorunlu çıktı 15 binde arabam motor değişimi geldi ben istemedim mahkemeye vereceğim

Misafir tarafından cevaplandi

Corsa 2021 1.2 esential aldım manuel çok ama Cook memnunum.cok güçlü değil ama zaten çok hız yapması da iyi değil insan kendine yenik düşer mutlaka basar araçta ses yok elektrik li gibi tavsiye ederim.bu corsalari 2.el olarak 2,3 sene sonra daha pahalı ya alacaksınız Opel ,wolswogen böyle ölüsü para

Misafir tarafından cevaplandi

araç dizelmi

Misafir tarafından cevaplandi

Arkadaşlar, pejo 208 vardı sattım. 100.000 km ye yaklaştı bende sattım. Opel corsa 75 Hp dikkatimi çekti , fiyatı uygun, ancak yorumları okudum maalesef çok kötü, zaten satlık araçlara bakıyorum daha 15 bin de adamlar satıyor. Bu araçlarda bir sıkıntı var sanıyorum. Lütfen gençler bana biraz bilgi verin. Slmlar.

Misafir tarafından cevaplandi

10gün kullandın neden servise verdi arızalımı çıktı


Geçtigimiz haziran ayında 1.5 dizeli için 154 bin fiyat verdiler almadım şimdi 1.2 benzinli 154 bin

Misafir tarafından cevaplandi

opel corsa 2011 benzinli otomatik aracım var. Tamiriciden çıkmıyor bktım. satıp kurtulacağım. Parçasıda çık pahalı . 225,000 km de

Misafir tarafından cevaplandi

Şuan dizeli 220 bin (05.07.2021)


Eski modeli var 2004 memnunum golf vardı tamirciden cikmadi arıza çıkardı bu corsa 5 yıldır çıkarmadı almayı düşünüyorum tekrar corsa

Misafir tarafından cevaplandi

Yeni e kasa Corsa düşün


Opel corsa edition benzinli otomatik arabamı teslim aldım Harika bir araç. Hem şehir içi hem de şehir dışı performansı gayet iyi. İşe giderken dik bir yokuş var. Eski arabam bağırarak çıkardı. Corsa 2000 devirde 120 km hızla yokuşu hissettirmeden çıkıyor. Yalıtımı da güzel. Fazla yol sesi gelmiyor. Keyif alarak kullandığım bir araç.

Misafir tarafından cevaplandi

bendede 2003 model opel corsa club vardı onu sattım elegance aldım ama yakıt tüketimi resmen beni endişelerindiriyor yeni yeni 1000 km devirdim çoğunu kısa mesafede yüzde 9lt tüketiyor sizin gibi yazanları okuyunca resmen kıskanıyor oldum,40 yıllık profesyonel şoförum kendimde eksik aramaya başladım, agresif kullanan da değilim resmen sattığım eski aracı arar oldum.

Misafir tarafından cevaplandi

Yakıt da uygun. Ben normal modda kullanıyorum. Ortalama tüketim 6.5 lt. Ileride biraz daha düşer.Eco modda kullanılırsa
4.5 lt ye kadar düşüyor.

Misafir tarafından cevaplandi

Pekii yakıt


2020 corsa otomatik elegance sahibiyim. 13 bim km de yağ azaldı. Servis normal dedi ama ben pek emin olamadım yeni corsaya çok hakim değiller bence. Bir de 2 gündür ilk çalıştığında yoğun benzin kokusu oluyor bugün de servise gidicem bakalım ne diyecekler. Genel olarak araçtan memnunum ama her an bişey çıkacak ve servise gitmek zorunda kalıcam diye çok tedirginim. Servis güven vermiyor maalesef.

Misafir tarafından cevaplandi

Turbo araç olduğu için yağ eksiltmesi çok normal , bende 2020 corsa ultimate almayı düşünüyorum yorumları faydalı bulursam bide 3 silindir olması kafamı karıştırıyor

Misafir tarafından cevaplandi

Sıfır araçlarda ilk zamanlar yağ azaltması çok normaldir.


Aman Allahım benim 2014 Astra j dende pahallı Corsa, kıyamet alametleri dedikleri bu olsa gerek

Misafir tarafından cevaplandi

herhalde daha pahalı olacak kafaya bak

Misafir tarafından cevaplandi

Mutlu oldun mu senin j kasan daha da pahallanmis oldu

Misafir tarafından cevaplandi

Memlunmusun


2003 model opel corsa sahibiyim param olsun anında yenileyeceğim, şu anda aracım 100 bin km de yaptığım masraf, debraj artı ön balata değişimi onun dışında yağ,filtre değişimi dışında masrafsız bir araç,yakıta gelince şehir dışı 3 kişiyle 5.8 şehir içi 7 litrearacım1.2yıllık vergisi 100 tl civarında


159000 araçta otomatik vites varmı


Bu nedir ya 1 sene de bu kadar fiyat artışı mi olur. Altın mi bu ya


Opel corsa bu yaaaa. 180. Bin. 190 bin neyyy

Misafir tarafından cevaplandi

Clio bilemi :D

Misafir tarafından cevaplandi

Daha düşük fiyata araç var mı ? Clio bile bu dediğiniz fiyatlara yaklaşmış ise corsa ucuz bence.


abi yeter artık şu üretime başlayın.. ikinci elleri hurdadan çekecez böyle giderse

Misafir tarafından cevaplandi

Toyota honda reno falan zaten ülkemizde uretiliyor
Ama yine de opele göre pahalılar.


Bazı yorumları okuyorum çok gülüyorum kedi uzanamadıgı ciğere pis dermiş Opel çok iyi bir Alman arabası rahatlığıyla kullanış performansıyla güzel bir araç biz otoban faresi yada kedisi aramıyoruz konforu ve rahatlığı ekonomikliği önemli insan olguna faydalı olan herşey bu araba var az yakıyor bence güzel tavsiye ederim be fiyatını hal ediyor ve değiyor

Misafir tarafından cevaplandi

Otomatik corsa sahibiyim. Şanzıman arızasından bıktım. Ama çok rahat bir araç.Parçaları çok pahalı . tercih size ait. Orta gelirli Türk insanı için bu araç iyi bir araç değil.
Gelirin varsa allllllllll.

Misafir tarafından cevaplandi

Opel Alman arabası değil yanlız. Peugeot aldı opeli Fransız oldu artık.

Misafir tarafından cevaplandi

araba herşeyiyle güzel ancak motor (volant dişliler ve ekzantrik mil) arızası veriyor, bu sinirle daha yeni sattım. ve firma sana hiç bakmıyor, cepten yaptırıp sattım. artık evimin önüne şahsıma ait OPEL asla durmayacak.


Önceki modelleri muhteşemdi (Yakıt , konfor ve yol tutuşu çok iyi). Umarım yeni Corsa da öncekiler kadar iyidir denemek istiyorum.


Bu arabaya bukadar para verilmez yazık

Misafir tarafından cevaplandi

Alman teknolojine değer. Ben sıfır araçtan şaşmam.

Misafir tarafından cevaplandi

Hangi arabaya bu kadar para verilirse yazık olmaz? Çok gereksiz önyargılı bir yorum bence çok kişi begenip kullanıyor. Boşa begenmiyorlar bence Corsa çok üst sınıf ve konforlu bir araç bence.


2011 opel corsam var arkadaşlar bu araba tam bir otoban faresi hem e5 te hemde otobanda harika perfomansı var çok sağlam opel corsa ne bmwlere ne mercedeslere ne passatlara ne golflere selktör yaptım otobanda sayısı belirsiz paranız varsa alın diyecem emme çok pahalı beya düşünce alalırız inşallah.

Misafir tarafından cevaplandi

passatlara mercedeslere bmv lere kafa tutacak hangi modeli var acaba merak ettim. onların canı yavaş gitmek istemiştir. yoksa 10 sn sonra dikiz aynasından bile görünmezsin.

Misafir tarafından cevaplandi

Passat ın arkasına bakın bi iki tane egzoz çıkışı var bi tanesi corsa için yeterli

Misafir tarafından cevaplandi

Kendi segmentindeki arabalarla kıyaslayın ki komik olmayın!

Misafir tarafından cevaplandi

Biraz ufak at da civcivler yesin. Herkes yerini bilecek...

Misafir tarafından cevaplandi

Dizel mi


Çok pahalı

Misafir tarafından cevaplandi

Dubaide 2012 vw Passat cc otomatik arabami 20bin tl ye sattim. Dubaideki maaslar turkiyenin 5-6kati. Bu arabanin ederi 60-70 bindir. 3 ysindaki modeli ise 20-30 bindir. O da ortlama bir calisanin 1 aylik maasi yapar. Turkiyede 3-4 sene biriktir ancak alirsin. Yazik gunah vatandasimiza.

Misafir tarafından cevaplandi

ata arabası var bi ucuzu


tamamına kredi verseler de alsak :))

Misafir tarafından cevaplandi

Bedava olsa daha iyi olurdu aslında


Test sürüşü yaptım. Yol tutuşu ve konforu çok iyi ses yalıtımı yeterli, Hızlanması beklentiye göre değişir bana göre yeterli.  Aynı segmentde aynı motor hacminde olan ama hafiflikten dolayı  çok çabuk hızlanan araçları da denedim güven vermedi malesef  yürüyen tabut gibi idiler. kötü bir araç olsa idi etrafımda bu kadar insan Corsa yı tercih etmezdi diye düşünüyorum.

Misafir tarafından cevaplandi

Ucuz araba var mı? Clio bile Corsa fiyatına yaklaşmış!!!!

Misafir tarafından cevaplandi

Aşırı pahalı ederi 90000


Görüntüsü kullanılışı, sessizliği ve iç konforu ile sınıfın da mükemmel bir araç. F1 yarışlarına katılmayı düşünmüyor iseniz çekiş yol tutuşu çok iyi sakin araç kullananları tatmin edecektir. Araç malzeme kalitesi ile sınıfındaki diğer araçların çok üzerin de. Görüntüsüne aldanıp hafif araç sanmayın birçok C seğmenti araçlardan daha agır


Arkadaslar araç gayet kullanıslı.b segmente ben 1 numara.


LPG uyumu nasıl?

Misafir tarafından cevaplandi

1.2 80 ps 2006 model kullaniyorum.sehir içi yada şehir dışı kullanımı harika bir araç.lpg hediye olarak verseler bile istemem.bu araçta lpg taktırmak çok saçma.zaten yakıt olarak neredeyse benzini kokluyor.ben çok memnunum.


aracım çok iyi çok memnunum ve yakıt tüketiminin ideal olması beni çok mutlu ediyor.

Misafir tarafından cevaplandi

Kaç model aracınız ? Benzinli otomatik manuel bilgi berebilir misiniz

Misafir tarafından cevaplandi

Yakıt tüketimi çok iyi çok memnunum bende.


aracın yol tutuşu ve yakıt tüketimi çok iyi ve ideal çok kullanışlı bir araç

Misafir tarafından cevaplandi

Kesinlikle katılıyorum çok sağlam yol tutuyor.


Opel Insignia tarzında  tasarıma sahip bir araç Hatchback öncelik tercihimdir bu araçlarda


opel araç gibisi yok resmen mükkemmel ötesi dehşet. ayrıca fiyatı düştü aracı almanın tam zamanı galiba :)


Daha Çok Kullanıcı Yorumu Gör

Opel Corsa 5 Kapı için Görüşlerini Bildir

Gönder

Opel Corsa 5 Kapı Hakkında Genel Bilgiler

Opel Corsa Hakkında Genel Bilgiler

Corsa

Nesiller: 9

İlk Üretim Yılı: 1993

Motorlar: Benzin, Dizel

Kasa Tipi: Hatchback

Opel Corsa, kardeşi Peugeot 208-e ile aynı teknik platformu kullanıyor ve her iki model de 2019'da piyasaya sürüldü. Corsa adı 1982'den beri piyasada ve o zamandan beri 13,6 milyondan fazla satıldı.

Güç, 260 N · m (191,8 lb-ft) torka sahip 100 kW'lık bir elektrik motorundan gelir. Zemine takılan 50 kWh pil paketi sayesinde, WLTP normları altında talep edilen toplam menzil 330 km'dir (205 mil). Ancak Opel, otomobilin sıkıcı bir sürüş sunmaması gerektiğinde ısrar etti, bu yüzden elektrikli otomobil severlere bir gülümseme getirecek kadar hızlı hale getirdi.

BEKLENEN CORSA BEKLENMEDİK ÖZELLİKLER! SÜRÜŞ KEYFİNİ YÜKSEK GÜVENLİK STANDARTLARI VE ALMAN MÜHENDİSLİĞİYLE BİRLEŞTİREN GELECEĞE HAZIR BİR OTOMOBİL.

Yeni Opel Corsa, AUTOBEST ödüllerinde ''Avrupa'da 2020 Yılının Satın Alınması En Mantıklı Otomobili'' seçildi. Üç nesil üst üste bu ödüle hak kazanan tek otomobil olarak da bir ilke imza attı.

BAŞ DÖNDÜRÜCÜ VE SINIFININ EN EĞLENCELİSİ.

GÖZ ALICI VE KUSURSUZ

Göz alıcı detayları ve kusursuz Alman Tasarımı ile Yeni Corsa her açıdan dikkat çekici.

SPORTİF VE ATLETİK

Ultimate donanıma özel sportif ve atletik tasarımıyla özel ön ve arka tamponlar, 17" Elmas Kesim jantlar ve çift çıkışlı krom egzoz ile senin için kusursuz bir tercih.

LÜKSÜ HİSSET

Yolculuğun keyfini iki katlayan her detayın altında ince ayrıntılar ve yüksek kaliteli malzemeler gizli. Sürücü odaklı dijital gösterge tablosuyla yolculuğunu  keyifle takip et.

HER AN HEYECAN VERİCİ

Sürüş keyfini aracın içine taşıyan sportif ve çekici detaylarla Corsa'nın içindeki her an seni daha da heyecanlandıracak.

BAŞ DÖNDÜRÜCÜ JANTLAR

Corsa'nın çekiciliğini özel jantlarla tamamlamak istersen 16'' ve 17'' alaşım jantlar arasında seçim senin.

TAVAN SEÇENEKLERİ

Yeni Corsa'nın siyah ya da beyaz tavanıyla şıklığını yansıtabilirsin. Ama tercihin yıldızları seyretmekse, Panoramik Cam Tavan seçeneğini unutma.

Opel Corsa 5 Kapı Haberleri

Opel Corsa 2020

Source: https://www.sifiraracal.com/opel-modelleri/corsa-5-kapi

Opel Corsa 2020 Opel Corsa 2020 Reviewed by Admin on Desember 04, 2021 Rating: 5

Tidak ada komentar:

Diberdayakan oleh Blogger.
banner